يادداشت هاي پاپيون/Papillon By Notes

Wisdom..52

( Thursday, November 01, 2007 .. off-topic )

بيورك (Björk Guthmundsdóttir) به نظر من، كه شايد به اندازه ي كافي از ديگر هنرمندان باخبر نباشم، همان مسيري است از خلاقيت هنري كه سيبليوس
(Sibelius) با ان فضاهاي سرد اروپاي شمالي، مثل سرزمين كالوا (Kaleva)، را به ياد من مي آورد. نسخه ي بي نظر يك هنرمند مدرن و همزمان پاپ.
****
مي خواهم يك فروم چند ساعته ترتيب بدهيم در يك كافي شاپ يا هر جاي ديگر و چند نفر كه با هنر سر و كار داريم دور هم جمع بشيم و بحثي عمومي درباره ي هنر اما در سطحي عالي داشته باشيم. براي همه ي ايده هايي كه جايي براي انتشارشان نداريم. مثلا مي خواهم ببينم گيسو طلا راجع به چه چيز هايي صحبت خواهد كرد، اگر اين فروم را اجرايي كنم و او بيايد.
واقعا دلم مي خواهد اين فروم ساده برگزار شود، فرصتي است بويژه براي من شايد كه فضاي لازم براي توليد هنري را در اطرافم تقويت كنم.
****
عمر Wim Wenders و Sam Shepard دراز باد.
****
دارم برنامه ريزي مي كنم براي پست بعدي، احتمالا دوشنبه، كه كمابيش درباره ي رژيم حقوقي درياي خزر است.


بايگانی





This is a Blogger.Spreadfirefox Affiliate Button